hehe lite kul

STEG 1
Namn: Rebecca coolast Andersson
Födelseplats: Eksjö

Bor: i blä nässjö
Ögonfärg: snorblå
Hårfärg: gulblondin
Skostorlek: 47
Civilstatus: gift
Höger eller vänsterhänt: Höger
Kär:
nej

STEG 2
Skor som du bar idag: högklackade till stallet
Dina svagheter: jag har inga svagheter :s
Rädsla: inget
Målsättning: jag har redan nått mina mål i livet

STEG 3
Första tanke när du vaknar: upp och hoppa, ligg inte å dra dig. du å jag måste fånga dagen. lalala.....
När du somnar: undra vad obama har för nicknamn på facebook

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola:
cola
McDonalds eller Burger King: happy meal
Adidas eller Nike: adidas

Lipton Ice Tea eller Nestea: usch, vad tror ni? iste är asäckligt
Choklad eller vanilj:  choklad
STEG 5
Svär du?:
fan helvete jävlaskits k*k. haha ne skoja
Sjunger du?:
jag är hanna montana när miley cyrus är upptagen
Duschar du varje dag?: 1 gång i månaden
Röker du?
hela dagarna
Gillar du skolan?:
min favoritplats
Tror du på dig själv?: jaa?
Kommer du överens med dina föräldrar?: jag känner inte dom
STEG 6
Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol?: neej
Rökt?: neej
Shoppat?: neej
Ätit en hel ask müsli?: neej
Ätit sushi?: jaaa

Stått på scen?: jaaa
Skejtat: neej
Bakat?: neej
Stulit något?: neej
Ljugit?: neej
Rakat dig? neej
Kysst någon? neej
Kramat någon?: neej
Haft sex? neej
STEG 7
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull? jag är en trogen nykterist ju
Varit full? ovanstående frågan

Blivit nerslagen?: nej, jag slår
Busringt någon?
nej
Gjort något som du ångrade?: jag ångrar inget av allt jag har gjort
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: nej

Kastat en sten på nån ruta?: ööö nej det är krininellt
STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? jaa
Hur vill du dö?: när jag hoppar falmskärm, så dör man på ett coolt sätt
Vad vill du bli när du blir gammal?: pensionär
STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? ingen? mitt liv är allt jag har
Antal CD-skivor du äger? 0 st
Antal piercings? 0 st
Antal tatueringar? 0 st

Hur många gånger har du varit med i tidningen?: jag är alltid med i tidningen? dah
STEG 10
Vad ska du göra i sommar?:
bekanta mig med nya umgängskrestar
Vad ska du göra i vinter? kolla på televisionen
När tar du studenten?: 2013.
Vad gör du efter gymnasiet?: flytta till NY

Ska du bo i Sverige när du börjar jobba?: jag flyttar så fort jag kan ifrån sverige.
Vad händer till helgen? sitta hemma och sticka.
Vad vill du helst göra just nu? utbilda mig till IT- chef
STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? jag är ju gift
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? om dom är tjocka.
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? Ke$ha
Vem är den perversaste person du känner?:  joe jonas
Hur många gånger har du varit utomlands? 0 gånger
Vilket ställe tyckte du bäst om? daniels westlings näsborre

Hur gammal är din största kusin?: hanna är nog 33 eller något
Nämn något du är stolt över hos dina föräldrar? inget....
Bästa sommaren i ditt liv, och varför? ingen sommar är bra


Kommentarer
Postat av: Kajsa

HAHAAH "jag känner inte mina föräldrar"

HAHAHHA har du kastat sten på en glasruta? "ööö nej det är kriminellt! xD"

HAHAh dör becca dör

hejdå

ses imon

<3

2010-07-10 @ 14:54:23
URL: http://kajsawedee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0