tjuvstart med semlorna

Som det står i rubriken, så har jag idag börjat äta semlor MUMMA!
Jag va och lämnade in min iPhone idag och får tillbaka den om 2 veckor... men då hoppas vi att den inte laggar. Så när pappa och jag skulle gå till bilen, hoppade vi in på Thimons och köpte några semlor. Jag och Moa gymmade idag när resten av klassen hade simning, kul kul. 
Jag kom på att jag har ju glömt och berätta om hur hoppträningen gick i söndag. Jag kan ju säga att det kunde inte gått bättre! Vi hoppade 3 kombination, vattenmatta och trippelbarr. Och hon var klockren på allting. Så himla kul, blir bara mer och mer taggad till tävlingarna då. ;) 
Men det är fullt med plugg nu..

  • biologi (vi fick veta att vi har prov nästa vecka!)
  • hemkunskap
  • läsa ut en bok tills fredag på svenskan
  • spanska glosor + prov

Men det är bara att bita ihop och gilla läget. ;)
Så nu ska jag ta tag i det. puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0