Pangkakor

Nu har jag precis kommit hem från skolan, och idag började mitt nya liv faktist. ;)
Jag ska äta nyttigare och träna mer så man kan våga ha bikini i sommar, haha. + att jag ska bli bättre i skolan också! Det är inte dåligt, får hoppas att jag höjer mig i de ämnerna som jag förtjänar ;p hehe.
Idag har jag gymmat för första gången! Och måste säga att det va sjukt kul! jag fattar inte direkt alla maskiner, men det lär man väl sig med tiden. :)
Sorry att jag inte bloggade igår, men hade fyllt upp med att fira mamma som fyllde år! :)

Nu ska jag ner till brasan och värma mig lite, och sen väntar jag på pan(g)kakor av pappa, hehe världens godaste! <3 Och sen blir det stallet och rida millsi lite :)

ha det bra folks!

puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0