nån dag

Hej!
Idag är det verkligen en sån här vanlig dag, som smälter in i alla andra. Allstå en dag där det inte händer så mycket i. Det började med skola, biologi först och då tänkte jag att idag ska jag börja göra mitt "nya liv" när det gäller skolan, så då skrev jag ett helt A4 papper med fakta om depression. Sen gick jag till Vårdcentralen och tog den sista gardacil sprutan. Skönt att ha det gjort nu! Sedan gick jag tillbaka till skolan och hade svenska. Vi hade vi vikarie så det blev inte så mycket gjort ;). Sen hade vi idrott och innebandy, och jag hade inga skor (vi ska inte gå in på detaljerna, men det är inte smart!). Sen hade vi engelska uppsatts, och nu satsar jag att få högsta betyg i det ämnet, och även flera. 
Sedan har jag suttit hemma och inte gjort alls mycket, mer än stallet då. En vanlig dag helt enkelt. 
puss ♥


Kommentarer
Postat av: emilia nilsson ♫

sv: haha ja han var en liten sötnos! :)

vilken fin blogg du har!

2010-01-13 @ 16:10:19
URL: http://eemilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0