my room

Hej, nu kommer ni äntligen få se lite bilder på mitt rum.
Jag och mina päron var i Jönköping igår och shoppade lite, och vi var en stund inne på IKEA också. Precis när vi har ställt oss i kön, så tjuter det ett larm och en röst ropar ut att alla ska gå ut till parkerningen omedelbart. Så vi fick lämna våra saker där inne och gå ut. Sen fick vi stå där ute och frysa i någon halvtimma tills vi fick gå in igen. Snacka om dålig tajming. :p haha!
ha en bra kväll :)


Min omtalade New York "vägg" på Times Square :)

lite förvaringslådor

äntligen en snygg väckarklocka!

ett litet hörn.


lite ljus.

lite olika saker med Robert Pattinson på väggen. ;)


Kommentarer
Postat av: carrrooo!

jag är emo.

feeejnt gumman!

2010-01-17 @ 21:25:48
URL: http://carolinaromare.devote.se
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Mysigt du är det!



Tack så hemskt mycket! Himla snällt av dig :) Jag redigerar i PS 7.0 :) Kram!

2010-01-18 @ 06:08:31
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: jenny

fint becca :)

2010-01-20 @ 08:19:56
Postat av: KAAAJSA

SMEXXIGT ruM :D<3

2010-01-27 @ 13:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0