lång dag

Idag har det varit en lång dag, och det började med att jag gick upp och käkade frulle runt halv 10. Sedan fortsatte jag ut i stallet och gjorde klart allting där. Lite senare tog jag in laffan och red henne i någon timma. Gjorde klart henne och tog gjorde klar millan för en ridtur, och den hästen är ju så underbar! Haha hoppar och busar hela tiden, så det är knappt man sitter kvar på henne. :p
Sedan gick jag in och la mig framför brasan. Det är så himla skönt nu när det är så kallt ute. Jag kollade på någon jättebra film. "Across the universe" hette den, och inte för att jag fattade så mycket men ändå. :P haha.
Imån ska jag vara med Nelly tänkte vi. Ha det bra!
puss ♥


Kommentarer
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Ja, det känns väldigt bra :) Tack så himla mycket, fina du!

2010-01-06 @ 12:57:22
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0