hunkar

Jag tycker ju nästan att alla manliga skådespelare är snygga, så nu ska ni får se i ordning ett till fem vem jag verkligen tycker är number one. ;)

1:



ROBERT PATTINSON
Jag dog första gången jag såg han, (jag gör fortfarande) han är en grym skådespelare + att han är så galet snygg!

2:


NICK JONAS
Hans leénde är det gulligaste som finns! Hans blickar är det finaste som finns, men vem vet inte det lixom?
Hans låter får en och gråta, och jag kan verkligen inte tänka att jag har sett han live...

3:


JOE JONAS
Okej, det räcker faktist att kolla på bilden, så förstår man vad jag tycker. ;)
Hans musik är den bästa jag vet, och hans personlighet gör det ju inte sämre.

4:


JAMES LAFFERTY
När han spelar den bad boy i första säsongerna i one tree hill är han så sjukt galet sexig måste jag säga!
Hans längd och kropp är ju bara en fördel ;)

5:

ED WESTWICK

Alla vet väl vem han är? snyggingen i Gossip Girl såklart! När han ger sin självsäkra blick och ler, kan man faktist inte göra något annat än smälta :$

 

Så, nu vet alla som har tjatat om det. Men nu är det min tur, vilka tycker ni? :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0