göteborgs horse show

Jag hoppas att ni har fattat varför jag inte bloggade igår. ;)
Jag var ju med jenny i göteborg och några andra från persö. Det va riktigt kul måste jag säga! I 155 hoppningen var det en från saudarabien som hette abdullah som vann. Så himla roligt! och han va riktigt duktig. Nya skandinavuim favoriten ;)
Küren tyckte jag var mest intressant, och där vann adeline, och två kom patrik! Jätteroligt för sverige ju! :)
+ att jag vann 850 kronor. Hahah, lönar sig att tänka logiskt ;) Jag köpte äntligen ett swarovski armband. och en tröja ;p
Vi fick hem våra kattungar igår med! bilder på dom kommer :)








Kommentarer
Postat av: Julia Petersson

VISA BILD PÅ ERA KATTER. :D

2010-03-01 @ 19:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0