uschfyåblä

Sista dagen på lovet... and it doesn't sounds good. Det har gått så fort att jag inte ens har hunnit tänka på att det egentligen har varit lov. Nu blir det lixom back to hard work! Inte kyyyyl. Har hunnit med ganska mycket iallafall. Varit med fillan och några av hennes kompisar, tränat, jenny hälsade på, anga och hugo var här och jag va lite med carro. Mys med godis och film varje kväll! me like :)
Btw så hittade jag två jättegamla bilder! Garvar bara jag ser dom ;p


jag för 3,5 år sen när jag kom 3:a i min första 110 :P


jag och nelly för typ 5-6 år sen ;p
hittade bilden hos jessika :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Fin blogg! ;)

2010-02-22 @ 16:40:53
URL: http://lifeisokey.blogg.se/
Postat av: jessika

hahaha, sötaste bilden eller?;)

visste inte om det var du men det är det då antar jag:D

2010-02-23 @ 21:50:25
URL: http://jesssikakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0