snöskottning

Hellu!
Jag vaknade vid prick tio idag och kollade mobilen (som jag alltid gör först på morgonen) och såg att jag hade fått ett sms av fillan. Vi hade bestämt att vi skulle åka till Vetlanda och kolla på tävlingarna. Självklart hade jag glömt bort det så jag svarar direkt att jag kommer om 30 minuter. Jag springer upp och säger pappa att vi ska åka snart. Så vi hämtar upp henne och åker och kollar på tävlingarna. Man blir så himla taggad.
När jag kom hem klättrade jag och pappa upp på garaget och skottade bort en meter djup snö. Efter några timmar hade man gaaanska ont i ryggen, haha ;) Hoppade sen ner i en snöhög från taket, och försvann hela jag! haha, så jag fick gräva mig up med hjälp av pappa, busigt.
Sitter här och funderar på om jag ska lägga hoppningen på hyllan och bara satsa på dressyr. Vi får väl se.
Ha nu en bra kväll :)
puss ♥


Kommentarer
Postat av: Sussi

Nej, fortsätt med hoppningen :) Du är grymt duktig i båda och det är synd om du lägger av med hoppningen ;d

2010-02-21 @ 21:08:52
URL: http://sussiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0