pictures

Hej :)
Gud vad jag blir trött på den här skit vintern! Någon gång måste de ju ta slut. Fast just nu känns det som att den inte kommer att göra det...
Har nyss varit ute i stallet, och sitter här och funderar på vad jag ska göra ikväll. Jag har ofta svårt att bestämma mig ;p haha.
Nu lägger jag in lite bilder på lite roliga saker. Heheh


jag kajsa och jullan


min och mos pannakotta :D


Millan som 4:a åring.

Div.2 Hur länge sen som helst. :P


Jennie och jag på en bildlektion ;)

Nelly och jag i f-bo

Vi glömmer aldrig! "Gabriel och minibussen" ;P haha

Fillan och jag en härlig vinterdag :)

Jag och Hajer en musiklektion


Eve, jag och Olivia i sexan ;P

Carro och jag en natt när vi inte har nått att göra ;P

Justin och jag i polen.

några glada i klassen på färjan i polen ;P

Kommentarer
Postat av: Jessika Karlsson

Aww! Bilden sen div.2 är ju så himla söt!!:)

men det var ett tag sen;) hah!

Fast fasen va kul det var!!

kom ihåg att ni körde någon ramsa efter att jag hade ridit min runda, fan va jag skrattade asså! kunde inte ens styra/stanna hästen! haha!:)

hoppas allt är bra med dig för här är det bra!

kram jessika!:)

2010-02-15 @ 18:06:08
URL: http://jesssikakarlsson.blogg.se/
Postat av: Kajsa!

POLEN :O :D hi, det var tjaa, KUL!

bilden på dej, mig och Jullan asså! <3

saknar dej, om vi inte ses i helgen ses vi på måndag! :*

2010-02-19 @ 14:31:09
URL: http://kajsawede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0