djupsnö



Jag vet, Camomill är sötast!
Jag vaknade typ för en stund sen, blev så himla trött efter us mötet. Jag gav över min "post" till Lina, och jag tror att hon kommer göra ett jättebra jobb! Så från en stor styrelse på 10 pers gick det till en liten med 6 stycken.
Jag kommer att sakna US lite. Det är första gången på 4 år som jag lämnar det. En riktigt rolig tid. Men man kan ju inte vara med i allt hela livet. ;)
Red millan ute på ängen idag med typ 1/2 meter snö. Hon tyckte det va lika mysigt som jag, och busig är hon med. Love it! Hahaha, så himla skön är hon. När jag skrittar fram / av går hon och drar mulen mot snön, och när hon känner för det stoppar hon ner hela huvudet så man ser två öron som sticker upp. Pappa och jag roade oss åt det en stund innan. ;P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0