A-k's massage

Snacka om skönt med sovmorgon! Hehe lite lyx ska man ha ;). Först hade vi HK i skolan idag och då satt vi mest vid datorerna och planerade våra måltider nästa vecka. Jag kom med Moa och Ronya och vi satsar såklart på ett högt betyg, så vi ska göra pasta carbonara som huvudrätt och cheesecake till efterrätt. Mums! + att jag fick veta att jag fick vg+ på provet! så himla kul :D
Sen hade vi SO och det va lika slappt som alltid, och sen hade vi syslöjd.
Tog bussen hem och då hämtade Anna-Karin mig på stationen. Jag skulle nämligen ta lite kort till hennes hemsida på hennes nya lokal. Jättemysigt stället måste jag säga. :) Rekomenderar er verkligen att gå dit om man har ont i kroppen! Jag fick en behandling av henne när jag hade praoat där, kanon duktig är hon. :)
Vad tycker ni om bilderna jag tog? ;)





Kommentarer
Postat av: Kajsa

Just jag glömde ju fråga dej i skolan hur det gick! :0

Meeeen kanonfiina bilder :D <3

2010-02-25 @ 18:29:27
URL: http://kajsawede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0