Victoria Secret Fashion Show

Gooooood morgon sunshines! Har ni sovit gott och är ni taggade inför ikväll?!
Jag trodde att de mest sakerna var gjorda, men kom på att jag har glömt att köpa lösögonfransar (och potatisgratäng) så jag måste ner till stan och fixa det nu känner jag. 
Precis som hälften av Sveriges befolkning kollade jag också på VSFS som sagt. Vilka utseenden vissa har alltså! Men snyggast är ju Alessandra Ambioso. Adrianas BH kostar 14 miljoner och svensken Caroline Winberg var med. Det var ganska mycket att kolla på ju. 
Nej men nu ska jag resa mig ur fotöljen och börja göra något vettigt. ;)

 

Kommentarer
Postat av: V I L M A

tack! :)



gott nytt år! :D

2010-12-31 @ 13:52:40
URL: http://viilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0