this is a part of my lifestory

Nu har jag kollat klart på Gossip Girl avnsittet och gillar verkligen inte att detta var säsongens sista avsnitt. Hur länge ska man behöva vänta tills nästa lixom? Läste att Leeighton inte skulle vara med i GG längre och det får vi ju hoppas att det inte stämmer! Blair och Chuck gör allting.
Nej men som sagt fick jag veta mina betyg idag också! Är hur nöjd som helst :). Teatern som vi spelade upp för fler människor än vi förväntade blev inte så dålig den heller. Men skönt med lov nu är det allt!
Imån tar jag tåget till Vetlanda och shoppar! Innan jag åker till Eksjö för att ta en fika med Johanna.
Då vet ni hur mitt liv är just nu. Lovar att bli lite bättre på att blogga så att ni slipper läsa såhär långa inlägg varje dag. ;)
Pusshej

 
Ge mig sommar! Tur att det bara är fem veckor kvar till Thailand.


Kommentarer
Postat av: Sara

cool bild :D

vill också till thailand :o

fin blogg :D

kramar

2010-12-21 @ 02:36:32
URL: http://sarasmodeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0