söndag, 5 dagar till julafton

Just nu har jag kollat på någon tråkig film på disney channel och sitter med Måns i knät och myser.
Idag ska mamma och jag göra julgodis! Olivia också om hon kommer hem någon gång.
Inte så mycket mer att skriva :) puss och hej ♥



Ett par bilder på min man. Läste tidningen igår om den där tranåskillen som blev Sveriges första självmordbombare. Sådant är så sjukt tycker jag, alltså extrema religösa. Vill se ni en bra film som på litet sätt handlar om detta ska ni kolla på Remember me, med Robert Pattinson!

Kommentarer
Postat av: KNORKAN - Lanvin for H&M tävling

Hej! Vill du vara med i min Lanvin for H&M tävling? :) Kram

2010-12-19 @ 12:58:39
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0