she said



Jaa, var som sagt i jönköping idag då! Det blev ett stativ och nytt linslock till kameran. Men inne i klädaffärerna gick det inte ens att vara. Det var 50% i alla butiker så folk var som galna. Jag köpte iallafall en stickad svart tröja på BikBok och strumpbyxor till nyår. Skiter i klänningen, jag kan lika väl använda någon av de jag redan har faktist.
Som sagt inne på BikBok då, kommer jag fram till kassan betalar. När jag sen ska gå frågar hon vart jag har köpt mina kläder osv. Kul att höra sånt! BikBok har nog den bästa servicen jag vet. Även fast det var proppfullt var personalen lika trevliga som alltid! :)

Jobbet gick bra idag, men sov max 2 timmar inatt. Så ikväll får jag se till att gå och lägga mig i tid så att jag kan somna. Ska ju trots allt ha dessa tider i 2 dagar till.
Nu ska jag kolla klart på oth. puss babes

Kommentarer
Postat av: Petra

Folk blir verkligen galna när det reas :) Själv få jag bara panik och håller mig ifrån... :)

2010-12-27 @ 19:57:21
URL: http://dinpetraj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad tycker du är härligast? Jul eller nyår, eller inget av dessa?

2010-12-28 @ 02:03:07
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

sv: du streamar? vad är detta? jag vill med gärna se den nu! kan du fixa de? ;)



vad jobbar du med? :) jag har bara tagit det lugnt och tvättat ^^

kram

2010-12-28 @ 18:30:16
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0