santa claus is coming to town.

Jag blir lika glad varje gång jag loggar ni och statistiken ökar mer och mer för varje dag! Och att det dessutom bara är 2 dagar till julafton!
Nu ska jag snart in till Eksjö stad för att möta upp tjejerna. Vi ska hem till Moa och bara mysa och kolla på film, som vi inte har gjort på väldigt länge! Ikväll gör vi oss fina och sen ska vi ha vårat egna lilla julbord. Prinskorv, köttbullar, glögg osv. + att vi ska ha presentutdelning också!
Pappa ville att jag skulle hänga med och käka jullunch i vetlanda idag också, men tror dock inte att jag orkar det. Så vi ska åka dit imån istälelt och handla klart de sista julklapparna! :)
Hoppas ni får en bra dag! För det ska jag ha. :)




Några bilder från i somras!

Kommentarer
Postat av: liindblaads

haha ahr dock aldrig handlat där :P

2010-12-22 @ 15:52:57
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0