lite tankar by rebecca och så

Idag har jag haft ganska så mycket tid att tänka. På ganska mycket så jag tänkte dela med mig av det. :)
Läs om ni vill, det är mina tankar så ni behöver inte ta åt er!

Något som jag inte gillar med internet är:

  • Folk som använder fb och blogg som ett skydd, alltså de skriver en massa skit och vågar inte prata i irl.
  • De som skriver: Jag vet att ni läser detta... osv. Vafan vet man att folk läser bloggen behöver man inte skriva ut det eller?!
  • De som uppdaterar sin status på fb hela tiden och sedan bloggar. Det räcker väl med en av dem?

Det jag gillar med internet är:

  • Att man håller kontakten med många som inte bor i samma städer.
  • Det är underhållande. Spel, youtube m.m.
  • Man får veta väldigt mycket via fb!

Det positiva med att vara ensam är:

  • Man blir aldrig osams med någon.
  • Det är skönt att bara chilla.
  • Man får bäst svar och kan ha sina egna åsikter ifred.

Det negativa med att vara ensam är:

  • Det blir pinsamt om man ramlar osv. Man kan ju inte stå och skratta för sig själv?
  • Det är långtråkigt.
  • Ingen talar om vad man gör bra/dåligt.


Nej nu ska jag läsa lite bloggar innan jag hoppas i duschen!
Pusshej ♥


Kommentarer
Postat av: Kajsa

hahahahah becca<3

2010-12-19 @ 00:39:30
URL: http://kajsawede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0