♥♥♥LAFAYETTE♥♥♥



Det är såhär jag alltid kommer att minnas dig. Glad, busig och hoppglad.
Alla de gångerna vi har sprungit efter dig i hagen för att du inte har velat gå in,
alla de gångerna jag har åkt av dig när vi har hoppat,
alla de gånger vi har skenat i skogen.
Du har varit en populär hos många. Sveriges bästa fälttävlansryttare skulle köpa dig som treåring som tur är gjorde hon inte det. Med dig har jag upplevt saker som de allra flesta inte kan förstå. Inte de människor som inte har varit i samma sits som mig. Våran första tävling på hemmaplan. Det var tränare som har tränat EM- ryttarna och frågade om jag ville börja rida hennes ponnyer. Den chansen hade jag aldrig fått om det inte hade varit för dig. Du tog mig från 0- till det bästa jag ville vara och ha. Utan dig hade jag inte varit här jag är idag. Med dig har jag gjort allt. Allt jag har velat.
Debuten i 90 cm, 1 m, 110 cm, 120 cm, 130 cm. Med dig var det jag hoppade höjdhopp för första gången och hindret låg till slut runt 150 cm. Tillsammans gjorde vi det jag inte trodde jag kunde göra.
Jag saknar dig, att inte se dig det första man gör när jag kommer in i stallet är svårt. Jag kan fortfarande inte förstå att du är borta. Den dagen du försvann blev en av de jobbigaste i mitt liv. Vad som blev fel är ingen som kommer att få veta. Kanske är det bra, kanske inte?
Som sagt, det är såhär vi kommer att minnas dig.
Världens bästa häst. ♥
Rest in peace



tack ni som finns, ni vet vilka ni är
ni som inte visar empati, känner inte mig för fem öre.

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

GodMorgon sötnos ! ; )

Vad tycker du om mitt inlägg ?

<3 KrAmSISaR <3

; )

2010-12-19 @ 12:05:32
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0