Dag 1 - Om mig själv

Okej, jag heter Rebecca Andersson och de flesta har sina egna smeknamn på mig. Det kan vara allt från becca, beccis, bex, bexon, blondie, rebbe osv. Jag fyller år den 4 juni och är 16 år. Går första året på handel i Nässjö, och tycker min nuvarande klass är den mest trivsamma jag har gått i. Jag har tävlat msv b på ponny, 120-130 på stor häst. Msvb i dressyr på häst. Jag har vunnit DM, varit vårprinsessa och sett mitt favoritband i London!
Hur mycket det tar emot att säga detta så kanske ni har märkt att jag inte bloggar så mycket om hästar längre. Det är inte för att jag inte tycker om de längre, utan mer för att jag har tröttnat. Jag hoppas att jag får tillbaka intresset! Och jag ska försöka peppa mig varje dag att gå ut och rida nu. För hästar är trots allt det bästa jag vet.
Okidoki var min favorithäst i hoppning och Tortilias är det i dressyr.
Jag är väldigt glad människa när man väl lär känna mig. Dock tror jag att det finns folk som ser mig som en bitch för att jag vågar stå upp för vad jag säger och är ärlig, när folk frågar.  Det värsta jag vet är att vara i bråk, om jag inte vet vad jag har gjort. Jag tycker om att umgås med mina vänner som ni kan se här också. :)
Jag tycker om att ta mycket kort också. Ett av mina stora intressen.





Kommentarer
Postat av: alice

Gud så söt!

Ja haft en jätte bra jul. Själv? :)

2010-12-25 @ 17:21:07
URL: http://junkyyard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0