all the vampires walking trough the valley

Nu är det inte många timmar till 2010 är över. Och jag hoppas fanimig att nästa år bli bättre än vad det här har varit! Nej nu ska jag inte vara negativ men det är så jag vill ha det. :)
Jobbet gick bra och nu har jag bara 3 dagar kvar att jobba tills vi åker till Thailand, idag är det faktist bara 1 månad kvar! Ganska sjukt och jag tror att jag har fått resfeber, hehe.
Idag ska jag fixa iordning en massa inför morgondagen. Måla naglarna, inpackning i håret, välja ut klänning/smycken, köpa potatisgratäng osv.
Ses och hörs sen babes!


förresten, har jag blivit länkad av någon eller? statistiken har ökat rejält idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0