varsågod och rid.

Hello sunshines :)
Klockan är 8.38 och jag ligger fortfarande i sängen gött va? Jag har blivit en riktig skolkis... hehe
Ne jag skojar bara, ska faktist tävla idag så måste snart ut till stallet och göra i ordning allting och sen rida Camomill innan vi åker. Tycker synd om de som är i skolan hela dagen. Fast de har modevisning klockan 12. Så det hade jag velat se. Men jag umgås hellre med mina härliga vänner på Persö och mina underbara hästar. :)
För övrigt har jag fullt upp i helgen, nästan varje hejg nu enda till sommaren faktist, love it! De är fullproppade av tävlingar och att hinna va med kompisar också.
Slänger in ett inlägg innan jag drar sen också. Måste gå upp och käka frulle och vara en "riktig" tävlingsmänniska som folk säger ;)
Btw så tog jag bort min kära gamla bilddagbok igår också, skönt som fasen!
 puss ♥


såhär jag har haft mitt hår nu i två dagar, vad tycker ni? Naturligt lockigt eller plattat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0