trött!

GUUUUUD vad jag är trött idag! Först trodde jag att jag var sjuk, eftersom jag frös så himla mycket och inte hade feber tänkte jag att det är ju inte så farligt. Så lektionerna har gått bra idag, även fast jag inte har hängt med ett skit.. (inget ovanligt men men ;). På idrotten spelade vi någon tråkig frisbee sak utaomhus! Så snacka om att det blev ännu kallare, sen hade jag en havltimma på mig att hinna göra mig klar innan bussen gick, så då fick jag stressa som en galning! Men hann gjorde jag, jag hann t.om köpa en pastasallad innan bussen gick. :)
Nu sitter jag här på persö, och väntar på att tidningen ska komma och intervjua mig och Johnny (vårgreven till vårspelen).
Vad tycker ni om mobilbloggningen förresten? Ska jag försätta med det nu när jag inte har internet så att det blir lite fler inlägg, eller ska jag skriva lite mindre och försöka hinna göra det när jag har internet istället?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

mobilblogga (Y)

2010-04-19 @ 19:51:14
URL: http://kajsawedee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0