sol!

Kom nyss in från altanen. La mig där direkt när jag hade gått hem från stan, och tro mig när jag säger att det är en bit. ;p Det var inte varmt i solen, men skönt va det iallafall. I skolan i dag satt jag Hajer Kajsa och Julia i solen och käkade glass. Mums! Som jag har sagt har vi ju nationellt prov i matte på fredag, så jag har fullt upp med att hinna träna och plugga till det. Sen idag fick vi veta att vårat energi arbete ska vara inlämnat då också! Så den här veckan måste jag verkligen planera allting. Som jag var bra på för nått år sen men som jag inte alls är lika bra på längre... hehe.
Så nu ska jag dra ut till mina vackra hästar och rida dom, så jag kan plugga resten av kvällen. -.-
ha det bra, så får vi se om jag hinner slänga in ett inlägg ikväll :)



vill ha tävlingar nu! och aprå det, så får ni veta en rolig sak i nästa inlägg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0