släktblogg

Jag tycker att alla som kollar min blogg ska gå in och kolla min moster Angas blogg. Hon bor i Thailand och har gjort det i många år. Hon är bland annat Johans mamma, och när hon är hemma i Sverige tar hon hand om nästan hela släkten. Det har hon alltid gjort, och kommer nog alltig att göra. ;)
Men som sagt tycker jag att ni ska kolla in hos henne. Hon skriver t.ex om svårigheterna i Thailand nu med alla demostrationer m.m. Hon är också inblandad i slummen, och hjälper till väldigt mycket där. Som när det var tsunami där, hjälpte många små barn som fick det svårt.




om ni inte ser står det  www.50ibkk.blogspot.com :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej snyggare :D

Jag mår bara bra, själv?

Nej tror inte det,eller jag är inte säker :D

puss&kram<3

2010-04-22 @ 22:19:25
URL: http://kajjsaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0