sick

Alltså kan det bli mycket värre? Jag hostar och hostar och har ont i halsen och musklerna och vill bara sova hela tiden. Dagens drog har varit honungsvatten, halstabletter och jordnötter. Suttit inne vid tv:n har jag gjort hela dagen med. Inte roligt! Imån blir det ingen skola heller, känner att jag vill vara så frisk som möjligt på fredag. :)
Men gissa om jag har mycket i skolan nästa vecka då. Stort energiprov, nationellt prov i biologi, muntligt prov i matte och svenska. Usch vad jag hatar att ligga efter i skolan!
Men Emeli och Fillan kommer imån kväll och gör det roligare här hemma iallafall. Vi ska rida (har jag lovat) och sedan ska jag bli blondie igen! :D För erkänn att ni har saknat mig som den blonda blondinen? ;) haha skojar bara.



Hajer och jag i 8:an. Då va vi den blonda blondinen och blonda brunetten ;) haha ♥

Kommentarer
Postat av: haaajer

hihihihi!

de är vi än min vän, mitt nötskal!

<3

2010-04-28 @ 19:45:34
URL: http://butterflyfly.devote.se
Postat av: Anonym

Krrya, tagga vårspelen till 1000 :D :*

2010-04-29 @ 07:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0