Laffis ♥

Nu sitter jag hemma framför brasan och läser en massa bloggar, mysigt! Tävlingen idag på laffan gick ganska bra. Vi fick ett nedslag på ett vanligt räcke, men jag höll i lite för länge när hon blev stark. Men fin annas var hon :) Något som jag tyckte var jättekul va att Johanna och Jenny var felfria. Grattis snyggingar! :)
Eksjö x2 och jönköping är planerade nu iallafall.
Nu ska jag snart kolla klart på Charlies änglar som jag såg igår kväll, och klockan 23.00 går "Hannah Montana, the movie" på tv:n, så då ska jag kolla på den ;) hehe.
puss ♥


DM -08, 115 cm :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

synd med ditt nedslag beccis!

2010-04-24 @ 07:33:09
URL: http://miissjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0