kul kväll!

Emeli och Fillan kom senare runt 4-5. Först slingade Emeli mitt hår ljusare, men det är inte riktigt blont än. Sen käkade vi lite, och efter det gick vi ut till stallet och gjorde klart där. Sen tog vi in hästarna, och så skulle Fillan rida Millan och Emeli Laffan (rida första gången). Hahaha så himla kul va det måste jag säga!
Tack för kvällen, riktigt kul va det! :) ♥
Nu ska jag sova så att jag pallar med morgondagen. Lär ju leva på Ipreen hela dagen, men men. ;) Packningen går ju inte så bra den heller, men får göra det imorgon bitti innan vi åker.
Btw så har vi fått vatten inkopplat till stallet idag, och banan blev klart igår kväll! :D



Emeli och Laffan


Fillan och Millan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0