Jag kör en dagens.

Dagens planer: inte så många fler, men plugga lite till å tv:n :)
Dagens humör: trött på morgonen, glad på dan och nu typ allting :o
Dagens drog: Camomill, Laffan och Måns ♥
Dagens smink: mascara och foundation
Dagens kläder: gråslitna jeans, cenverse, rosarutig skjorta och fullt med armband.
Just nu sitter jag i stora sockar, mjukis och klasströjan. :)
Dagens låt: Ready, Set, Don't go med Billy Ray Cyrus. Påminner lite om vad jag ska göra..
Dagens saknad: Persö :o
Dagens vill ha: Tävlingar, samma kropp som jag hade för 2 år sen och pengar! hehe lite blandat ;P
Dagens köp: pastasallad, glass och bussen
Dagens måste: plugga.... är så sjukt trött på det!
Dagens tråkigaste: att jag har ont i fötterna.
Dagens roligaste: Tjejerna i skolan och Camomill :)
Dagens kärlek: Ankan i dammen utanför mitt fönster. :)


Kommentarer
Postat av: tilda

anmäl dig gärna till outfit tävlingen på min blogg :)

2010-04-13 @ 07:26:58
URL: http://tildaselskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0