hem nu

Så, detta är det sista inlägget jag gör idag. (om vi inte har fått bredbandet än, men det tror jag inte). Jag känner mig som värsta datanörden idag. Har suttit här i kanske 3 timmar nu. ;p hehe
Men iallafall så ska jag göra en ny design till bliggen när jag har som sagt kan. Herregud vad jag tjatar om det jäkla internetet hela tiden! haha.
Men sitter här och planerar resten av mitt lov, och jag tror att det kan bli riktigt bra. :)
Men nu har pappa kommit, så ska sticka hem till nässjö nu.
Adiós!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååh, vilken fin blogg du har. Fina bilder på dig jag tycker du är fin både som blond och mörk...men ljust passar ju nu när det går mot ljusare tider....det är nog många tjejer och tanter som blir avundsjuka när de ser dig och snygg-erik....tänk vilken kul fest.

se till att kattungarna inte växer för mycket till sommaren...vi vill komma och kela. Kram moster anga

2010-04-07 @ 18:29:42
URL: http://50ibkk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0