have2have

Internet is back again ;).
Som jag skrev igår, är jag så sjukt trött. Idag när jag kom hem från skolan slocknade jag direkt, undrar varför?
Men iallafall, igår var tidningen och tog kort och intervjuade mig och Johnny, och de var jättetrevliga. :) De tog fullt med kort, och de sa att en av de skulle hamna på första sidan. Jag tänkte ju bara att det skulle vara en sån där liten som man knappt ser, men det första pappa säger i morse när han har hämtat tidningen är "herregud". Då kollade jag på första sidan, och så jäkla stor bild så att jag skämdes ihjäl! Det blev ju inte bättre, för jag hann inte ens in i skolan förrän några åttor sa att jag va i tidningen. Nehe? Hur skulle jag kunna missa det?
Imån blir det ut på stan och göra annonser med tidningen, så ingen skola på hela dan imån. Inte på fredag heller för den delen, för då är det tävlingar på persö! :D

ha det! puss


en lite tydligare bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0