fullt upp

Nu har jag lite bråttom, för dom 40 minuter ska vi åka till Persö. Jag ska vara funktionär, och sitta uppe i domartornet hela dagen. Haha gissar på att det kommer bli sjukt kul! Försöker att få med en video. ;)
Som ni ser så bloggade jag inte igår, men när jag hade vaknat hängde jag med mamma ut och gick. Runt 11 tiden blev det så himla fint väder så då blev det shorts och linne och fotboll, nån bärnna måste man ju ha lixom. ;)
Sen red jag och på kvällen så efter det va jag ganska så slut. Så jag kollade klart på "Luftslottet som sprängdes". Sjukt sjukt bra!
Nej nu ska jag börja göra mig iordning, sitter fortfarande med frulle. hehe.
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du inte vara med på genrepet till vårspelen idag ? :)

2010-04-25 @ 11:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0