chokladbollsdeg

Hahahah, alltså jag slutar aldrig att förvåna mig själv faktist. Jag somnade innan, och när jag vaknade kände jag av ett sockerbehov, så mycket att jag var tvungen att ha något med socker i. Jag bestämde mig för att göra chokladbollar helt enkelt. Så det gjorde jag, men jag tänkte att jag inte skulle äta så mycket för att jag åt värsta stora lunchen på stadshotellet idag så var fortfarande proppmätt. Men när jag väl har börjat äta och satt mig vid datorn, så frossar jag i mig och tänker inte på att det blir mindre och mindre, och när jag känner att det inte kommer med något på skeden, så är det självklart tomt (!?) Då har jag suttit och vräkt i mig hur mycket chokladbollsdeg som helst. Jag menar, hur mycket får det plats i en magsäck? haha.
Känner iallafall att jag måste göra något åt det här nu, så ska ut och rida laffan och ta en lång powerwalk efter det. ;) hatar den som kom på choklad...


Dom här förstör mitt liv.
nee skojar bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0