Bloggar från stallet

Hejsan kära bloggläsare!
Jag får sån himla ångest över att jag inet kan blogga mer! Så om vi inte får internet den här veckan vet jag inte riktigt vad jag gör. + att mitt gratis surf på min iPhone försvinner imån också. Känner att det är väldigt kul.
Men en fördel är att man hinner gör en massa andra saker. Jag har börjat träna lite mer. Rider bl.a 1-2 hästar, och är ute och springer en runda varje dag. Jag tillbringar mer tid med min familj, djur och vänner. Camomill är kanonfin och Laffan också, katterna är galna men vad kan man förvänta sig av dem när de bara är några veckor? :)
Kom iallafall nyss hem från att varit ute en promenad med hunden. Och innan det var jag och fikade med Moa och Kajsa på Princess, mysigt! :)
Idag är jag på Persö lite, och pappa kommer inte och hämtar mig förrens vid 6, så jag slänger nog in lite fler inlägg. ;)

puss !♥


slänger in en glad bild från min kusins bröllop i sommras. :)
Gissa vem killen är? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0