back to blondie

Tänkte bara säga att jag har 3 ganska så stora överaskningar med! Och jag känner att det är lika kul som alltid att hålla på dom. ;) Men eftersom nästan alla mina kompisar vet en av dem kan jag ju vara så snäll och säga att jag ska bli blond igen! Jag ångrar inte att jag färgade det brunt, men nu känner jag att det är tid att gå tillbaka till det gamla.
Mina kompisar är glada för det iallafall, eftersom de tycker att det passar min personlighet. Men om jag ska vara ärlig är det mina vänner Carro och Hajer som borde göra det istället. Jag menar, vem fan vet inte att skåna ligger i Sverige och att Köpenhamn inte gör det? ;) haha! Inte mina vänner, men det är därför jag giller dom. :)
Aja, Emeli kommer hem från Norge snart och då hoppas jag att hon kan göra det snart. Och hemlisarna kommer jag inte att säga riktigt än. ;)
Vad tycker ni? Have blondes more fun?


Kommentarer
Postat av: Kajsa

ÄNTLIGEN EN TILL BLONDIIIN! :)))

Och jaa, blondiner har roligast ;)

2010-04-06 @ 23:05:03
URL: http://kajsawedee.devote.se
Postat av: olviviaaahja

klart att blondiner har roligare;)

2010-04-07 @ 21:34:22
URL: http://oliviabroberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0