avskrivning

Jag måste bara skriva ut om en sak som jag är så himla trött på! Jag tror att nästan alla vet vad det är, nämligen skitsnack. Skitsnack kommer alltid att finnas, och jag är en av de människorna som många av mina "vänner" snackar om. Visst, mig gör det inget. För det kommer alltid fram i slutändan vilka det är iallafall, och då vet man ju vilka som är äkta och inte. Det som har hänt mig nu, blev jag jätteglad över när de sa att jag va framröstad! Men självklart ska det alltid finnas de som ska trycka, och tro mig. Det hade jag nästan väntat mig. Men något jag inte hade väntat mig var att de va några av mina så kallade vänner. Jag tycker att det är så otroligt lågt att gå på någon bara för att man själv ska må bättre, när man egentligen vet att det går inte att ändra. Så sluta upp med erat jävla bullshit! Konsekvenserna blir bara värre, och det kan jag lova er!

Men sen finns det saker som jag blir glad över också, och det är när man har varit osams i flera månader och när man till sist löser det. Löser det va väl fel ord kanske, för som innan tror jag aldrig att det kan bli...

Jag vet att det finns flera som är så galet avundsjuka, för så är det. Även fast ni inte vill säga det. Det spelar ingen roll om jag är 15 eller 18, det hade inte förändrat erat tycke någonting. Det enda jag vill är att jag ska ha vänner som är glada för min skull, oavsett åldern och kunna se det positiva i det hela. Tänk på det! Jag är ingen docka som kan ta hur mycket skit som helst, även fast jag försöker tills jag når botten. Men den här gången tänker jag inte att göra det. Så antingen är det bara att gilla läget, vara glad för min skull och göra det bästa av situationen. Eller så kan man fortsätta snacka skit, försöka få mig att må dåligt och ta konsekvenserna som kommer.

Vad ni än kommer att snacka om mig och det jag skriver här, så hoppas jag att ni fattar vad jag menar och att jag inte vill er något. Bara att ni slutar. Eran tid kommer den också, men nu är det min.
Tack!

Kommentarer
Postat av: olivia,nöten bäst broberg YEAH

Dom är bara så jävla avundssjuka! Jag kan inte se en bättre vårprinsessa än dig!

love love love!<3

2010-04-13 @ 15:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0