plugg hela dagen

Idag har jag varit i skolan (!)
Morgonen började med handledning, och där händer det ju inte så mycket. Sedan hade vi luciaövning och vi fick veta vem som belv lucia. Grattis josse! :) Sen hade vi matte, och nästa vecka har vi prov! Och om jag ska försöka få ett vg så måste jag nog få det på provet med, så plugg idag bli det. Sedan hade vi SO, och vi håller på med USA. SO är kul så det var inget ansträngande, mer än att vi fick massa läxor till fredag.
Efter det hade vi spanska och efter lektionen pratade jag med spanskaläraren, (som jag alltid glömmer namnet på) och hon sa att jag skulle läsa igenom hela kapitel fem! + papper och gloser till torsdag. Så jag har att göra idag allstå. Imån börjar vi flytta alla saker till det nya huset, och pappa flyttar in redan imån också. :) På onsdag kommer tidningen och tar kort och intervjuar, torsdag luciaträning, och helgen flyttning. Snacka om att ha fullt upp hela året nu. Men kul är det. ;)
Hoppas att ni får en bra kväll och att ni inte pluggar för mycket, det finns faktist mycket annat i livet. :)
puss ♥


Kommentarer
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Jag fotograferade en liknande bild till en utställning i skolan, hehe :)



Tack så hemskt mycket! Det är verkligen snällt av dig :) Ett stort tack! Hoppas du tittar in fler gånger och säger hej, det skulle vara himla trevligt :) Kram på dig!

2009-12-01 @ 20:03:08
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0