Lördag

Hej!
Mår äntligen bättre, forfarande väldigt förkyld och så. Men idag ska jag faktist till stallet. :)
Är taggad inför tävlingarna till 1000 nästa år! Målet blir att försöka kvala in till falsterbo och future factory. Detta året har jag bara ridit unghästklasser på Camomill, och "tävlingsklasser" på Lafayette och Celine. Och bra har det ju gått varje gång. ;p Men det har varit så sjukt mycket annat som har gått före tävlingarna. Jag kollade igenom en massa bilder när jag gick i 6:an - 7:an och jag red 3 hästar om dagen + skolan! Jag fattar inte riktigt vad den energin jag hade då tog vägen. Då fick jag klagomål för jag tränade för mycket, och nu för jag att tränar för lite, haha. Men nu när jag är frisk så ska jag börja träna stenhårt igen. Jag älskar att vara i form och känna att "allting går". ;)
Ne nu ska jag byta om och ut och gå en runda med Kompis (våran hund). :)

puss ♥



Världens bästa!

Kommentarer
Postat av: victard

aaw tack :)

2009-11-28 @ 13:09:30
URL: http://victard.blogg.se/
Postat av: den som kommenterar mest :D

TÄVLA,TÄVLA ,TÄVLA :D

2009-11-29 @ 21:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0