happy time!

God förmiddag! ;P
Idag tror jag faktist att jag nästan är frisk! Eller lite ont i huvudet kanske, men det är ingeet och klaga över. Tänk på vad bra vi i sverige har det egentligen! Om man inte tycker det, åk till polen eller ännu fattigare länder, så kanske man fattar. :)
Jag har kollat igenom hur mycket bilder som helst! Och jag kommer lägga ut de bilderna från några av de gångerna jag har varit så otroligt glad eller stolt över något.

puss ♥


Laffan som jag tog upp till 120-130 hoppningar på ett år. Innan jag började tävla henne hoppade hon knappt ett 90 cm räcke.
Camomill som jag har ridit in och tävlat upp i klasserna själv med, 120 hoppning på henne. Men det kommer mer ;)



När jag vann DM -09 på mammas häst Celine. Världens snällaste häst! :)



När vi var vårat "gamla gäng". Allting var så kul och enkelt på den tiden.
På bilden är det jag i rosa och becca g i vitt :)



Och. Alla glada stunder som man busar med kompis. :)

Kommentarer
Postat av: Natasha

sv; tack så hemskt mycket! :D



din blogg var riktigt fin den med och jag ser att du gillar jonas brothers. de är ju helt underbara :D

2009-11-29 @ 12:31:38
URL: http://nothingpersonal.devote.se
Postat av: J U L I A

sv: tack så jättemycket! =D kram!

2009-11-29 @ 17:20:38
URL: http://byjulia.devote.se
Postat av: den som kommenterar mest :D

sommar och sol :D vi gillart !

2009-11-29 @ 21:39:28
Postat av: mathy

gulligt

2009-11-29 @ 23:06:42
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0