26 november

Hejsan bloggen!
Idag är jag sjuk, undrar om jag kanske har fått svininfluensan? haha nej det hoppas jag inte men allt kan ju vara möjligt nu för tiden. Ska ta vaccinet nästa vecka iallfall med hela familjen. Jag vill egentligen inte ta den, men som sagt så måste man ju tänka på andra än sig själv också. :)
Ikväll skulle jag till stallet och övat till lucian, men nu får vi se hur det blir med den saken. På måndag får vi veta vem som blir lucia i skolan, spännande!
Snart är det jul, och jag har packat ner jättemycket i flyttkartongerna nu. Vi flyttar ju faktist bara om 9 dagar! :)
Btw var london den bästa upplevelsen jag har varit med om! Och den lyckligaste stunden i mitt liv var inne i Wembley arena, fullsatt med skrikande fans till jonas brothers. Så otrolig obeskrivlig känsla när de kom upp på scenen. Bilder kommer därifrån med.
puss ♥

Kommentarer
Postat av: den som kommenterar mest :D

vad kul att du har skaffat en ny blogg :D

2009-11-29 @ 21:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0