snö och solsken

Helllåh! :)
Nu är det bara en dag kvar till nyår, och jag längtar!
Idag vaknade jag och åkte ut till stallet med mamma och fodrade och sedan red millan. 16 grader och kallt så in i är det. Men fint med solen och snön och allting. :) 
Nu ska jag äta och och ikväll blir det Victorias secret fashion show och tacos! Kommer bli mys.
Förövrigt va jag på stan med carro igår, och skämde ut mig totalt på telia. hehe :P Men tack för dagen <3
ha det bra! puss ♥

hehe en bild på maskeradhoppningen i söndags,
sumobrottaren på köttbullen. ;D

 


Kommentarer
Postat av: matildaa :)

en uteliggare i tält OFC! :D

2010-01-04 @ 12:58:22
URL: http://matildabjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0