rest in peace

Nu har jag inte bloggat på tre dagar men jag har verkligen inte orkat eller haft så speciellt mycket tid. Luciafirandet har gått bra. Mer info om det kommer. Men i fredags hände en av de värsta av det som kan hända. Våran gamla häst Carmen (26 år) fick tarmvred, så när veterinären kom var det bara att ta bort henne direkt. Några timmar efter var det nytt lussefirande och det var man inte så pepp på. Men har man riktigt bra kompisar som stöttar en i allting man gör, så blir det inte sämre. Men tack vare Carmen fick jag Camomill, Carmen lärde mig att rida, när jag kom hem från BB var hon den häst som pappa satte mig upp på direkt. Det första han gjorde. Åh, vad jag kommer sakna henne min stora nallebjörn. Jag älskar dig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0