onsdag

Hejsan! Jag måste bara säga att jag hatar hemkunskap. Jag har gjort mitt bästa hela terminen, det enda jag har gjort som inte är så bra är väl kanske att koka över mjölken på provet (men ändå). Och då sätter idioten ett G. Alla de andra fick vg typ. Ja gud vad arg jag va. :p
Men idag gick jag iaf till Swedboms på lunchrasten och snackade med dom, och fixat en massa inför söndag. JULSHOW i stallet klockan 15.00. Glöm inte det. :)
Jag har precis varit och köpt godis på hemmakväll, och ska kolla på en film nu tänkte jag framför brasan. myys!
puss ♥


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Jag tycker de är så bra på sina sätt...:) Fast du har rätt ^^



Kram

2009-12-16 @ 22:05:38
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0