flytt!

Idag har vi äntligen börjar flytta! Vi har bärt flyttkartonger hela dagen (alla utom jag, jag satt på en stol med videokamera XD). Så nu är det tomt i mitt rum, bara en säng. Eftersom vi flyttar helt på lördag! Det ska bli så sjukt roligt. Jag trodde att jag hade tröttnat på att flytta, eftersom jag har flyttat typ 5 gånger i hela mitt liv. Men är det drömstället så är det inte så konstigt att man vill dit. Jag kommer med bilder imån, när jag har lagt in lite bilder. :)
Min farbror basse är här och hjälper oss, älskar när man hör folk samlade tillsammans som lagar mat, det gör alla nu. (inte jag) Jag har blivit gaaaanska så lat. :P haha!
Nej men nu ska jag in i duschen och sedan plugga lite. Ha det braa. :)
puss ♥


en gammal bild på mig och min gamla ponny FLYER! :)


Kommentarer
Postat av: Josefine ○○○

Kul att du vill vara med.



Kul blogg du har, måste läsa den mer eftersom jag har häst också =)

2009-12-01 @ 20:20:05
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: The best how ownes the rest

sv: jaa :) Jo de va skönt, asså becca jag kan inte sluta tänka på london, er eller jb :o haha saknar allt <33

2009-12-01 @ 23:05:59
URL: http://nathaliepetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0