I didn't slow me down

För det första då vilja jag säga att jag har en sjuk kompis som heter Lina. Lite konstig och äcklig ibland är hon.
Men hon får alltid mig på bra humör (t.ex idag när hon halkade på isen i skolan), så därför tycker jag om dig. :)

Det är väldigt mycket skolarbete nu, nästa onsdag har vi matteprov igen! Det har bara gått 2 veckor sen det förra lixom. Men, man får bita ihop eller göra något för att orka hålla ut. Vi har ju APU om några veckor så då är det lite mer lugnt.

Nu ska jag ta in hästen från hagen och mysa med henne lite. Hon är bäst ♥


Kommentarer
Postat av: Okänd

Känner mig hedrad att få vara din äckliga Lina :D

Tycker om dej med, ganska mycke!

2011-03-07 @ 16:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0